neděle 7. července 2013

Finanční nezávislost

K tomu abyste mohla svobodně určovat směr vašeho života, musíte být schopna postarat se sama o sebe. Nezáleží na tom jak moc se zdá, že je vaše manželství nebo váš život v bezpečí, je důležité, abyste rozuměla vaší finanční situaci a vytvořila si schopnost postarat se o sebe a své děti. Není moudré, a v některých případech dokonce poškozující, nemít žádnou jinou možnost a jen spoléhat na někoho jiného ve věcech finanční podpory. Milujte a věřte svému manželovi z celého srdce, ale milujte i sama sebe a vytvořte si jistotu toho, že máte dovednosti, znalosti a schopnosti zvládnout nečekané, pokud to bude nutné. Život je nepředvídatelný. Rozvod, smrt, invalidita, neštěstí jsou reálné a obecně se stávají.

Vzala jsem si muže, který se rád a ochotně staral o mě a naši rodinu. Vydělával velké peníze a byl to velmi velkorysý muž. Bylo pro něho přirozené dávat mi dárky – auta, šperky a výlety. Byl mladý, úspěšný a důvěryhodný. Byli jsme velmi šťastni a nikdy jsme nepochybovali, že strávíme své životy společně a v hojnosti. A přesto, v jednom momentě se všechno změnilo. V manželově mozku došlo ke spontánní přetržení tepny a krvácení zničilo jeho paměť, osobnost a schopnost pracovat.. a naše manželství.
V ten den jsem se z ženy v domácnosti stala samotným zodpovědným rodičem, CEO manželova byznysu, opatrovníkem a jediným dlužníkem naší hypotéky.

1 komentář:

  1. Velmi zajímavé čtení. Děkuji mockrát. Musím se přiznat, že s tím co se dnes ve světě děje mám trochu strach o to, co bude. Nejde ani tak o peníze, těch máme dost. Mám ale spíš strach z toho, že brzy ztratí hodnotu, kterou v současné době mají. Právě proto jsem se rozhodla jich část investovat do zlatých mincí. Myslím si, že zlato je prostě v této nejisté době jistota. Zatím je mám uložené doma v šuplíku, ale příští týden by mi už konečně měla dorazit krabička na mince tak je uložím do ní.

    OdpovědětVymazat