středa 14. srpna 2013

SEBEVĚDOMÁ ŽENA - důležité informace pro ženy

sebevedoma-zena.jpg
Krásný sebevědomý den všem ženám,

ve volně dostupných videích tréninku Sebevědomá žena
jsem Vás naučila dvě NLP techniky na posílení sebevědomí.
Mnoho lidí se mě ptá, co to je NLP (Neuro-lingvistické programování),
jak funguje, a proč jsou tyto techniky tak efektivní.
Před měsícem jsem dělala živý webinář s mým koučem
a profesionálním lektorem NLP – Mickem McEvoyem:
Mick McEvoy se Neuro-lingvistickému programování
věnuje již více než 15 let a je certifikovaným trenérem NLP.
V záznamu z webináře Překonejte své hranice
Vás Mick naučí další dvě NLP techniky,
které můžete ihned použít ve svém životě.
A pokud Vás NLP opravdu zaujalo
a chcete intenzívněji změnit svůj život k lepšímu,
nebo se chcete věnovat NLP profesionálně,
ráda se s Vámi osobně setkám
na 4-denním diplomovaném kurzu NLP,
který se bude konat v Praze 30.8. – 2.9.2013.
Moje kurzy NLP s Mickem jsou plné zábavy,
všechny NLP techniky si ihned vyzkoušíte v praxi,
a na konci získáte certifikát potvrzující zvládnutí technik.
Těším se na naše osobní setkání na kurzu NLP
Marie Michaličková
NLP kouč sebevědomí

Všem ženám vřele doporučuji, pomůže vám to získat sebevědomí nejen ve vlastním životě, ale i v zaměstnání a ve svých volnočasových aktivitách.
Jmenuji se Irena Hufová, jsem těžce tělesně postižená a pohybuji se pouze pomocí elektrického vozíku. Svoje místo na slunci jsem si musela těžce vybojovat, díky tomu, že jsem si neustále posilovala svoje zdravé sebevědomí, které mi pomohlo se zapojit do pracovního procesu jako obchodní zástupce a to už 40 let, mám několik certifikátů. Jako doplněk svého vzdělání, taková třešnička na dortu, jsem absolvovala obor ekonomie a managment, na obchodně-podnikatelské fakultě v Karviné; Slezská universita Opava. Promovala jsem v roce 2009 a 2011, to už mi bylo 61 let. A stále pracuji jako Obchodní zástupce fy Car Club s.r.o.
A přes to všechno jsem uvítala přednášky a webináře paní Marie, vždy si z nich něco pro mně důležitého odnesu.
Vám se toto vše nabízí a to většinou zdarma a tak si myslím, že by to byla obrovská škoda nevyužít !!!


Žádné komentáře:

Okomentovat