úterý 15. října 2013

Jak získat zdravé sebevědomí.......

                  




Krásný den,

mám pro Vás otázku:

 


Jaká je cena, kterou lidé platí za

nízké sebevědomí???


Zjistila jsem na základě vlastní zkušenosti,
že pokud má někdo nízké sebevědomí,
tak se neumí bránit manipulaci od druhých.

Stává se z toho člověka YESMAN,
který zapomíná na svoje potřeby.

Rychle ustupuje od svých požadavků…
To je moje zkušenost…

V minulosti jsem byla ženou,
která trpěla velmi nízkým sebevědomím.

Zlom pro mě přišel, když jsem si uvědomila,
že když se sebou něco neudělám,
tak mě lidé budou využívat.

Pokud totiž máte svoje PROČ - velký důvod,
proč byste měli pracovat na rozvoji svého sebevědomí,
Váš osobní rozvoj se několikrát zrychlí.

Nenechte se manipulovat nízkým sebevědomím
Začněte pracovat na vytvoření zdravého sebevědomí
Přihlaste se na nejbližší internetovou přednášku – webinář:


==> Jak získat sebevědomí

která se bude konat ve středu 16.10.2013 od 20:30.
Přihlaste se ZDARMA na tento webinář na webu:
http://www.koucmarie.cz/prednaska/
Odkaz, kde se bude přednáška vysílat přes internet, Vám zašlu
po přihlášení  ve středu 1 hodinu před začátkem přednášky.


Těším se na Vás
Marie Michaličková
Kouč osobního rozvoje 

Všem ženám a mužům doporučuji, já sama jsem si velice oblíbila webináře paní Marie, proč?
Jsem těžce tělesně postižená a pohybuji se pomocí elektrického vozíku. Postižená jsem od 6ti let a celý život jsem musela tvrdě bojovat o své místo na slunci a na této cestě jsem si vypěstovala vysoké sebevědomí a věřte, že je to velice důležité, přes svůj těžký handikep jsem již řadu let úspěšný manažer a obchodní zástupce, pracuji na různých evropských projektech, v různých sdruženích a veřejných funkcích, hodně pracuji na počítači v různých programech, hodně cestuji, všemi dopravními prostředky a po hodně zemích světa, ráda řídím svoje upravené autíčko, to vše lze dokázat, ale bez zdravého sebevědomí to opravdu nejde!!!

Zveřejnila Irena Hufová


Žádné komentáře:

Okomentovat