čtvrtek 17. října 2013

Zdraví a krásný spánek






 
Krásný den,

probouzíte se ráno celý rozlámaní, bolí vás krční páteř, trnou vám ruce, jste hned po ránu ve stresu???
Toto vše, a jeho toho ještě více, vám kazí celý den, nic se vám nedaří, v práci trpíte a většinou jste i nepříjemní, máte to vůbec zapotřebí???

Už jste se někdy zamysleli čím by to mohlo být?!

Představte si, že je na to velmi jednoduchá odpověď - dobře se vyspat.

K tomu potřebujete kvalitní postel, do postele vysoce kvalitní matraci a k tomu všemu samozřejmě kvalitní polštář a přikrývku a jako třešničku na dortu - infra relaxační podložku. A na závěr nesmíme zapomenout i na kvalitní prostěradla a povlečení.


Protože kvalitní a zdraví spánek, kdy se probudíte svěží, odpočinutí a bez bolestí, to vás nakopne do nového dne, budete plní elánu, zjistíte, že se vám vše daří, jak v práci, tak doma, nemáte žádný stres, jste veselí a usměvaví.

A kde toto vše hledat? Ohledně prostěradel a povlečení vás odkáži na webové stránky stella Ateliers, u této firmy nakupuji již mnoho let a jsem maximálně spokojená....... www.stella-ateliers.cz
a vše ostatní - kontaktujte na e-mail adrese irena.hufova@atlas.cz nebo na telefonu +420774192746.

Věřte, že nebudete zklamáni a věřte, že opravdu dobrým a kvalitním spánkem vyřešíte spoustu svých problémů -
Jsou lidé, kteří problémy hledají a jsou lidé, kteří problémy řeší.
My řešení máme. Teď záleží jen na Vás.......

                                                                         
 
Mnohem lepší spánek Vám přeje Irena Hufová.

1 komentář:

  1. Pořádný spánek je určitě důležitý, s tím souhlasím. Já osobně mám teď se spánkem docela problémy. V noci mě často budí to, že mi je zima. Může za to to, že co se týče topení, máme to v ložnici docela špatně vyřešené. Profukující okna tomu také moc nepomáhají. Bohužel momentálně to nemám jak vyřešit, tak jsem si říkal, že asi zkusím alespoň koupit nějaké teplejší zimní přikrývky třeba to pomůže.

    OdpovědětVymazat