čtvrtek 8. května 2014

Jak využít energii strachu k vašemu prospěchu


Krásný den 

mám pro Vás skvělou zprávu:
Pokud cítíte občas z něčeho strach, znamená to, že jste naživu,
a že nejste psychopat:-)
Věřím, že máte hned lepší pocit z přirozené součásti života,
kterou jste možná (stejně jako dříve já) považovali za svoji osobní tragédii.
Ovšem někdy nás strach blokuje a zabraňuje nám dělat věci,
které bychom dělat chtěli, 
protože jsou nezbytné k dosažení našich snů.
Řeknu Vám, co jsem se naučila při zkoumání mého strachu
i strachu mých klientů:
Naučila jsem se, že „proti strachu není možné bojovat“.
Naučila jsem se, že transformovaný strach 
může být pozitivní silou, která motivuje k lepšímu výkonu.
To, jak využít síly strachu k dosažení Vašich cílů, se dozvíte, když kliknete na níže uvedený link, ale pozor!!! 
Na shlédnutí přednášky máte už jen dnešní den 9.5.2014

Těším se na Vás
Marie Michaličková
NLP kouč a terapeut

Žádné komentáře:

Okomentovat