úterý 13. května 2014

Tajemství rychločtení



Krásný den,

setkávám se s názorem, že člověk se učí jenom ve škole
a potom to končí…
Mnoho studentů si myslí, že po skončení školy se už nebudou muset učit… jaký to omyl
Učení je celoživotní proces, protože pokud se neučíme,
tak ne že bychom stagnovali…...ve skutečnosti se zhoršujeme.
Velmi ráda čtu knihy, patří to k mé profesi,
a také se ráda nechávám inspirovat jinými lidmi.
Sama jsem již také několik knih napsala
Před třemi lety jsem dělala přednášku Tajemství rychločtení,
která patří mezi mé nejprodávanější záznamy z přednášek,
a rozhodla jsem se, že Vám ji na tento týden zpřístupním zde:

http://www.koucmarie.eu/tajemstvi-rychlocteni/
Vysvětluji v ní metodu o 5 krocích, která Vám zajistí, že si text nejenom rychle přečteteale také si zapamatujete vše podstatné…
Videopřednáška Tajemství rychločtení se také nachází
mezi bonusy mého audioprogramu Revoluce v učení,
ve kterém najdete další tipy nejen jak se učit, ale také o tom, 
jak se správně starat o mozek, aby Vám paměť dlouze sloužila…

Kterou knihu si tento týden přečtěte???

Marie Michaličková
NLP kouč a terapeut

PS: Aktuální akce do 31.5.2014
sleva 60% za sezení se mnou v Praze.

V tomto období je cena za NLP terapii,
koučink nebo hypnoterapii místo 2000 za 800 Kč / hod.



 „Poznejte sílu své podvědomé mysli 
a dosáhněte snadněji a rychleji svých cílů.“


Napište mi odpovědí na tento email,
nebo mi zavolejte na můj tel. 774 822 685.

Žádné komentáře:

Okomentovat